Abstract
W opracowaniu podano najważniejsze pojęcia podstawowe związane z kwalitologią konsumencką. Podano elementy wiedzy o jakości oraz zadania współczesnego przedsiębiorstwa stosującego nowoczesne metody działań projakościowych pod hasłem ''wszystko dla konsumenta''.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- FUTURE 2002. Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa. strony 255 - 260
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Kolman R.: Kwalitologia konsumencka wyzwaniem dla przedsiębiorstw.// FUTURE 2002. Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa./ ed. E. Skrzypek. Lublin: UMCK, 2002, s.255-260
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 90 times