Abstract
Obszary terytorialne, podobnie jak inne podmioty gospodarcze, walczą o miejsce na rynku. Poprzez promocję dążą do osiągnięcie uprzywilejowanych miejsc w świadomości interesariuszy, będących dla danego regionu inwestorami, bądź turystami, którzy chcą miło spędzić czas na wakacjach. Miasta kreują swój wizerunek i dbają o niego, budując więzi emocjonalne i lojalność wobec swoich klientów. W tym celu wykorzystane są różne rodzaje instrumentów marketingowych. W celu przeanalizowania rzeczywistego wpływu promocji internetowej z wykorzystaniem portali społecznościowych na sukces marketingowy jednostek terytorialnych, przeprowadzono badania na przykładzie miasta Lublin. Miały one wykazać skuteczność rebrandingu marki Miasto Lublin na Twitterze - najpopularniejszym microblogu w Internecie.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Zarządzanie Przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce strony 20 - 29
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Schivinski B., Ślosarski R.: Marketing terytorialny a social media marketing na serwisie Twitter// Zarządzanie Przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce/ ed. T. Bernat Szczecin : PPH ZAPOL Dmochowski, Sobczyk Sp.J., 2013, s.20-29
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 186 times
Recommended for you
Social Media in the Fashion Industry. Fundamentals, Strategy and Research Methods
- S. Patricia,
- H. T. Nobile,
- C. Sánchez-Blanco
- + 1 authors