Abstract
Zmierzyć niemierzalne: funkcjonalność systemu, satysfakcja użytkownika a zarządzanie jakością.W artykule przedyskutowano możliwości opracowania nowego podejścia badawczego łączącego badania funkcjonalności, badania konsumenckie oraz wybrane techniki zarządzania jakością. Perspektywa badań konsumenckich jest postrzegana jako szczególnie obiecująca w kontekście rozwijającego się rynku produktów interaktywnych oraz dalszego rozwoju interakcji człowiek komputer (HCI - Human Interaction) jako dyscypliny naukowej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Human - Computer Interaction: Theory and Practice. Mahwah. 2003 Part 1. Volume 1 of the Proceedings of HCI International 2003, 10th International Conference on Human - Computer Interaction, Symposium on Human Interface (Japan) 2003, 5th International Conference on Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics, 2nd International Conference on Universal Access in Human - Computer Interaction. strony 411 - 415
- Language:
- English
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Sikorski M.: Measuring the immeasurable: system usability, user satisfaction, and quality management.// Human - Computer Interaction: Theory and Practice. Mahwah. 2003 Part 1. Volume 1 of the Proceedings of HCI International 2003, 10th International Conference on Human - Computer Interaction, Symposium on Human Interface (Japan) 2003, 5th International Conference on Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics, 2nd International Conference on Universal Access in Human - Computer Interaction./ ed. Ed. Jacko, C. Stephanidis. Mahwah New Yersey: Lawrence Erabum Associates, 2003, s.411-415
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 92 times