Abstract
W artykule poddano dyskusji problematykę internetowej reklamy leków w aspekcie kosztów, efektywności, postrzegania i akceptacji przekazu reklamowego. Porównując wydajność kampanii reklamowych zamawianych w portach medycznych z promocją leków prowadzoną we własnym serwisie tematycznym. Na przykładzie praktycznego wdrożenia serwisu dla lekarzy wykazano korzyści marketingowe wynikające z prowadzenia własnych stron tematycznych na potrzeby reklamy leków.
Authors (3)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Electronic Commerce. Badania i rozwój. strony 157 - 162
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Suchodolski W., Adamczyk A., Adamczyk J.: Medyczne serwisy internetowe w promocji wysokiego zaufania.// Electronic Commerce. Badania i rozwój. / ed. A. Tubielewicz. Gdańsk : Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań., Electronic Marketing, P. Gdań. Międzywydz. Koło E-Commerce, 2003, s.157-162
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 103 times