Medyczne serwisy internetowe w promocji wysokiego zaufania. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Medyczne serwisy internetowe w promocji wysokiego zaufania.

Abstract

W artykule poddano dyskusji problematykę internetowej reklamy leków w aspekcie kosztów, efektywności, postrzegania i akceptacji przekazu reklamowego. Porównując wydajność kampanii reklamowych zamawianych w portach medycznych z promocją leków prowadzoną we własnym serwisie tematycznym. Na przykładzie praktycznego wdrożenia serwisu dla lekarzy wykazano korzyści marketingowe wynikające z prowadzenia własnych stron tematycznych na potrzeby reklamy leków.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Electronic Commerce. Badania i rozwój. strony 157 - 162
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Suchodolski W., Adamczyk A., Adamczyk J.: Medyczne serwisy internetowe w promocji wysokiego zaufania.// Electronic Commerce. Badania i rozwój. / ed. A. Tubielewicz. Gdańsk : Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań., Electronic Marketing, P. Gdań. Międzywydz. Koło E-Commerce, 2003, s.157-162
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 103 times

Recommended for you

Meta Tags