METODA POŚREDNIEGO WYZNACZANIA MOCY EFEKTYWNEJ WOLNOOBROTOWEGO SILNIKA OKRĘTOWEGO NA PODSTAWIE EKSPLOATACYJNYCH POMIARÓW CIŚNIENIA POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO - Publication - Bridge of Knowledge

Search

METODA POŚREDNIEGO WYZNACZANIA MOCY EFEKTYWNEJ WOLNOOBROTOWEGO SILNIKA OKRĘTOWEGO NA PODSTAWIE EKSPLOATACYJNYCH POMIARÓW CIŚNIENIA POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO

Abstract

W artykule przedstawionometodę, która pozwala w przybliżony sposób wyznaczyć względną moc okrętowego silnika głównego w warunkach eksploatacji na podstawie standardowego pomiaru ciśnienia powietrza doładowującego wkanaledolotowym. Metoda oparta jest na określaniuwspółczynnikówaproksymującej funkcji liniowej, przy znanym ciśnieniu doładowania oraz rodzaju i mocy nominalnejsilnika.Jest ona uzupełnieniem innych metodpośredniego wyznaczania mocy efektywnej silnika głównego, wymienionych we wstępie niniejszego artykułu

Citations

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cite as

Full text

download paper
downloaded 806 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach
Published in:
Journal of Polish CIMEEAC no. 14, pages 111 - 116,
ISSN: 1231-3998
Language:
Polish
Publication year:
2019
Bibliographic description:
Kreft D.: METODA POŚREDNIEGO WYZNACZANIA MOCY EFEKTYWNEJ WOLNOOBROTOWEGO SILNIKA OKRĘTOWEGO NA PODSTAWIE EKSPLOATACYJNYCH POMIARÓW CIŚNIENIA POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO// Journal of Polish CIMAC -Vol. 14,nr. 1 (2019), s.111-116
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.5281/zenodo.3585493
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 143 times

Recommended for you

Meta Tags