Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard
Abstract
Prezentacja możliwości dotyczących wykorzystania autorskiej aplikacji ''3D VISUALIZATION'' w badaniach i analizach obiektów modelowanych z wykorzystaniem metod fotogrametrii bliskiego zasięgu.
Authors (3)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 48 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Archiwum Fotogrametrii, Kartografii i Teledetekcji
no. 16,
pages 239 - 247,
ISSN: 2083-2214 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Janowski A., Sawicki P., Szulwic J.: Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard// Archiwum Fotogrametrii, Kartografii i Teledetekcji. -Vol. 16., (2006), s.239-247
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 110 times