Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard

Abstract

Prezentacja możliwości dotyczących wykorzystania autorskiej aplikacji ''3D VISUALIZATION'' w badaniach i analizach obiektów modelowanych z wykorzystaniem metod fotogrametrii bliskiego zasięgu.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 25 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Archiwum Fotogrametrii, Kartografii i Teledetekcji no. 16, pages 239 - 247,
ISSN: 2083-2214
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Janowski A., Sawicki P., Szulwic J.: Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard// Archiwum Fotogrametrii, Kartografii i Teledetekcji. -Vol. 16., (2006), s.239-247
Sources of funding:
  • COST_FREE
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 79 times

Recommended for you

Meta Tags