Abstract
Jedną z metod przełożenia strategii na cele operacyjne firmy oraz kontroli jej wykonania jest ''strategiczna karta wyników'' ( ang. Balanced Scorecard,skrót: BSC), w której odpowiednio dobrane mierniki pozwalają na mierzenie wykonania strategii w perspektywie nie tylko finansowej, ale także: klienta,procesów wewnętrznych oraz nauki i rozwoju. Celem artykułu jest zaprezentowanie sposobu, w jaki prowadzono prace nad zbudowaniem karty wyników w Wirtualnej Polski S.A.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Economics and values. strony 65 - 78
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Waszczyk M.: Metody budowania strategicznej karty wyników na przykładzie Wirtualnej Polski.// Economics and values./ ed. J.Kubka Gdańsk: Tech. Univ. Gdań., 2002, s.65-78
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 161 times