Metody budowania strategicznej karty wyników na przykładzie Wirtualnej Polski. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Metody budowania strategicznej karty wyników na przykładzie Wirtualnej Polski.

Abstract

Jedną z metod przełożenia strategii na cele operacyjne firmy oraz kontroli jej wykonania jest ''strategiczna karta wyników'' ( ang. Balanced Scorecard,skrót: BSC), w której odpowiednio dobrane mierniki pozwalają na mierzenie wykonania strategii w perspektywie nie tylko finansowej, ale także: klienta,procesów wewnętrznych oraz nauki i rozwoju. Celem artykułu jest zaprezentowanie sposobu, w jaki prowadzono prace nad zbudowaniem karty wyników w Wirtualnej Polski S.A.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Economics and values. strony 65 - 78
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Waszczyk M.: Metody budowania strategicznej karty wyników na przykładzie Wirtualnej Polski.// Economics and values./ ed. J.Kubka Gdańsk: Tech. Univ. Gdań., 2002, s.65-78
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 161 times

Recommended for you

Meta Tags