Modelowanie trakcyjnego układu napędowego z silnikiem ipm ze sterownikiem cyfrowym w środowisku matlab/simulink
Abstract
Referat przedstawia model symulacyjny trakcyjnego układu napędowego z silnikiem IPM. Omówiono strukturę układu oraz algorytm sterowania momentem silnika. Opisano model symulacyjny uwzględniający technikę modulacji napięć wyjściowych falownika typu SVM oraz dyskretne działanie sterownika cyfrowego. Przedstawiono wybrane wyniki symulacyjne i skonfrontowano je z otrzymanymi z rzeczywistego układu napędowego. Opisano przyczyny różnic w wynikach oraz kierunek dalszych działań.
Authors (3)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Nowoczesna trakcja elektryczna w zintegrowanej Europie XXI wieku : MET '2007 : 8 międzynarodowa konferencja naukowa [...], Warszawa, 27-29 września 2007 : materiały konferencyjne strony 98 - 102
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Jarzębowicz L., Karwowski K., Mizan M.: Modelowanie trakcyjnego układu napędowego z silnikiem ipm ze sterownikiem cyfrowym w środowisku matlab/simulink// Nowoczesna trakcja elektryczna w zintegrowanej Europie XXI wieku : MET '2007 : 8 międzynarodowa konferencja naukowa [...], Warszawa, 27-29 września 2007 : materiały konferencyjne/ ed. Zakład Trakcji Elektrycznej. Instytut Maszyn Elektrycznych Politechniki Warszawskiej [i in.]. Warszawa: Instytut Maszyn Elektrycznych Politechniki Warszawskiej, 2007, s.98-102
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 93 times