Moralne przesilenie współczesności a dydaktyczny potencjał etyki biznesu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Moralne przesilenie współczesności a dydaktyczny potencjał etyki biznesu

Abstract

W artykule okreslone są warunkowania okreslające funkcjonale mozliwości dydaktyki w zakresie etyki biznesu. Przypadek Enrom potraktowany jest jako moralistyczna przypowiesc na temat niedopuszczalnosci absolutyzacji wartosci programów etycznych firm oraz potrzeby modyfikacji metodyki edukacji etycznej w kierunku silniejszej inderdyscyplinarności, powiazania z anrtopologią, ekonomią, socjologią, politologią.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Kubka J.: Moralne przesilenie współczesności a dydaktyczny potencjał etyki biznesu // / : , 2005,
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 46 times

Recommended for you

Meta Tags