Moralne przesilenie współczesności a dydaktyczny potencjał etyki biznesu - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Moralne przesilenie współczesności a dydaktyczny potencjał etyki biznesu

Abstrakt

W artykule okreslone są warunkowania okreslające funkcjonale mozliwości dydaktyki w zakresie etyki biznesu. Przypadek Enrom potraktowany jest jako moralistyczna przypowiesc na temat niedopuszczalnosci absolutyzacji wartosci programów etycznych firm oraz potrzeby modyfikacji metodyki edukacji etycznej w kierunku silniejszej inderdyscyplinarności, powiazania z anrtopologią, ekonomią, socjologią, politologią.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język:
polski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Kubka J.: Moralne przesilenie współczesności a dydaktyczny potencjał etyki biznesu // / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 46 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi