Abstract
Istnieje wiele definicji wirtualnej rzeczywistości (VR – Virtual Reality), które mniej lub bardziej pokrywają się ze sobą w różnych obszarach naukowych. Obecnie, gdy używamy określenia „VR”, odnosi się ono konkretnie do obrazów generowanych komputerowo, które zostały specjalnie zaprojektowane tak, aby dostarczyć jak najbardziej immersyjnych wrażeń. Sporo opracowań mówi również, że VR musi być interaktywna. To odróżniałoby ją od takich rozwiązań jak filmy 3D, wideo 360 itp.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Pismo PG
pages 30 - 32,
ISSN: 1429-4494 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2022
- Bibliographic description:
- Fidurski K., Falkowski-Gilski P.: Nauka w świecie cyfrowym okiem młodego inżyniera - początki techniki wirtualnej rzeczywistości// Pismo PG -Vol. 1,iss. 257 (2022), s.30-32
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 195 times
Recommended for you
Nauka – edukacja – przemysł : synergiczna współpraca dla innowacyjności
- B. Marek,
- W. Kamrat,
- M. Każmierkowski
- + 6 authors
2017