Abstract
Artykuł pokazuje niektóre aspekty znaczenia procesów nieświadomych dla dokonywania decyzji przez konsumentów. Ukazane jest w nim podejście, według którego konsument nie jest jednostką w pełni racjonalną, a raczej wykazuje się tendencją do racjonalizowania swoich wyborów po fakcie.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie strony 165 - 172
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Ziemiański P.: Nieświadome decyzje konsumentów// Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie/ ed. pod redakcją Bolesława Garbacika ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Nauk Społecznych. Gdańsk: Politechnika Gdańska. Wydział Ekonomii i Zarządzania, 2007, s.165-172
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 123 times