Nieświadome decyzje konsumentów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Nieświadome decyzje konsumentów

Abstract

Artykuł pokazuje niektóre aspekty znaczenia procesów nieświadomych dla dokonywania decyzji przez konsumentów. Ukazane jest w nim podejście, według którego konsument nie jest jednostką w pełni racjonalną, a raczej wykazuje się tendencją do racjonalizowania swoich wyborów po fakcie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie strony 165 - 172
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Ziemiański P.: Nieświadome decyzje konsumentów// Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie/ ed. pod redakcją Bolesława Garbacika ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Nauk Społecznych. Gdańsk: Politechnika Gdańska. Wydział Ekonomii i Zarządzania, 2007, s.165-172
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags