Abstrakt
Artykuł pokazuje niektóre aspekty znaczenia procesów nieświadomych dla dokonywania decyzji przez konsumentów. Ukazane jest w nim podejście, według którego konsument nie jest jednostką w pełni racjonalną, a raczej wykazuje się tendencją do racjonalizowania swoich wyborów po fakcie.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie strony 165 - 172
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Ziemiański P.: Nieświadome decyzje konsumentów// Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie/ ed. pod redakcją Bolesława Garbacika ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Nauk Społecznych. Gdańsk: Politechnika Gdańska. Wydział Ekonomii i Zarządzania, 2007, s.165-172
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 123 razy