Abstract
Przedstawiono główne cechy przetwarzania rozproszonego i zespołowego z punktu widzenia analizy sytuacji wyjątkowych. Zaprezentowano uogólniony model obsługi tego typu sytuacji oraz podstawowe kategorie wyjątków i procedur ich obsługi. Zaproponowano zintegrowane środowisko do przeprowadzania eksperymentów oraz przedstawiono wyniki badań w przypadku mechanizmów obsługi wyjątków w środowisku przetwarzania rozproszonego typu klient/serwer oraz w środowisku przetwarzania zespołowego (negocjacje). Praca stanowi podsumowanie grantu 4T11C 00525.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Inteligentne wydobywanie informacji w celach diagnostycznych strony 203 - 220
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Krawczyk H.: Obsługa sytuacji wyjątkowych w środowiskach przetwarzania rozproszonego i zespołowego// Inteligentne wydobywanie informacji w celach diagnostycznych/ ed. pod red. Z. Kowalczuka i B. Wiszniewskiego. Gdańsk: Pomorskie Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, 2007, s.203-220
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 92 times
Recommended for you
Mechanizmy komunikacji w rozproszonych systemach specjalnego przeznaczenia
- S. Kaczmarek,
- M. Narloch,
- M. Kowalski
- + 1 authors
2014