Abstrakt
Przedstawiono główne cechy przetwarzania rozproszonego i zespołowego z punktu widzenia analizy sytuacji wyjątkowych. Zaprezentowano uogólniony model obsługi tego typu sytuacji oraz podstawowe kategorie wyjątków i procedur ich obsługi. Zaproponowano zintegrowane środowisko do przeprowadzania eksperymentów oraz przedstawiono wyniki badań w przypadku mechanizmów obsługi wyjątków w środowisku przetwarzania rozproszonego typu klient/serwer oraz w środowisku przetwarzania zespołowego (negocjacje). Praca stanowi podsumowanie grantu 4T11C 00525.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Inteligentne wydobywanie informacji w celach diagnostycznych strony 203 - 220
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Krawczyk H.: Obsługa sytuacji wyjątkowych w środowiskach przetwarzania rozproszonego i zespołowego// Inteligentne wydobywanie informacji w celach diagnostycznych/ ed. pod red. Z. Kowalczuka i B. Wiszniewskiego. Gdańsk: Pomorskie Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, 2007, s.203-220
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 91 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Mechanizmy komunikacji w rozproszonych systemach specjalnego przeznaczenia
- S. Kaczmarek,
- M. Narloch,
- M. Kowalski
- + 1 autorów
2014