Abstract
Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja ogólnych wymiarów jakości usług występujących w usłudze dowolnego rodzaju, a następnie analiza zmian wpływających na te poszczególne wymiary, wraz z odpowiedzią na pytanie, jak zmiany te przełożą się na charakter każdego ze zidentyfikowanych wcześniej wymiarów usług.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku
no. Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia,
pages 111 - 119,
ISSN: 1899-9867 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Łopatowska J., Zieliński G.: Obszary zmian w wymiarach jakości usług// Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. -Vol. Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia., nr. 22 (2013), s.111-119
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 103 times