Obszary zmian w wymiarach jakości usług - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Obszary zmian w wymiarach jakości usług

Abstrakt

Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja ogólnych wymiarów jakości usług występujących w usłudze dowolnego rodzaju, a następnie analiza zmian wpływających na te poszczególne wymiary, wraz z odpowiedzią na pytanie, jak zmiany te przełożą się na charakter każdego ze zidentyfikowanych wcześniej wymiarów usług.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku nr Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia, strony 111 - 119,
ISSN: 1899-9867
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Łopatowska J., Zieliński G.: Obszary zmian w wymiarach jakości usług// Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. -Vol. Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia., nr. 22 (2013), s.111-119
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 103 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi