Abstrakt
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali aspekty zarzadzania zmiana w usługach gastronomicznych. Omówiono kluczowe elementy zarządzania operacyjnego a nastepnie dla pierwszego elementu jakim jest wejście dla usług gastronomicznych poddano analizie czynniki zmian.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
nr 10,
strony 65 - 75,
ISSN: 1732-1565 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Łopatowska J.: Czynniki zmian obszaru wejścia w zarządzaniu operacyjnym usług gastronomicznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. Nr 3 (2012), s.65-75
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 143 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Obszary projakościowe i prośrodowiskowe podlegające doskonaleniu w usługach gastronomicznych
- G. Zieliński,
- M. Szymańska-Brałkowska
2012
Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta
- M. Szymańska-Brałkowska,
- G. Zieliński
2012