Abstrakt
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali podstawowe aspekty związane z ciagłym doskonaleniem usług gastronomicznych. Zaprezentowano wybrane zagadnienia zwiazane z zarządzaniem zmianą jak również czynniki które wpływają napędzajaco oraz spowalniajaco na zmiany a w dalszej konsekwencji na ciągłe doskonalenie tego typu usług
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
nr 10,
strony 318 - 327,
ISSN: 1732-1565 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Łopatowska J., Zieliński G.: Czynniki wspierające i utrudniające ciągłe doskonalenie jakości usług gastronomicznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. No. 3, Part 1 (2012), s.318-327
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 105 razy