On possible lowering fuel oil consumption by differentiating loads on ship diesel engines running in parrallel.
Abstract
Podano możliwości zmniejszenia zużycia paliwa przez silniki okrętowe pracujące równolegle dzieki różnicowaniu ich obciążeń eksploatacyjnych. Zaprezentowano podstawy teoretyczne oraz sposób postępowania przy pomiarach zużycia paliwa w czasie rzeczywistym.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 51 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Polish Maritime Research
no. 10,
pages 22 - 25,
ISSN: 1233-2585 - Language:
- English
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Herdzik J., Balcerski A.: On possible lowering fuel oil consumption by differentiating loads on ship diesel engines running in parrallel.// Polish Maritime Research. -Vol. 10., iss. 3(37) (2003), s.22-25
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 120 times