On possible lowering fuel oil consumption by differentiating loads on ship diesel engines running in parrallel.
Abstrakt
Podano możliwości zmniejszenia zużycia paliwa przez silniki okrętowe pracujące równolegle dzieki różnicowaniu ich obciążeń eksploatacyjnych. Zaprezentowano podstawy teoretyczne oraz sposób postępowania przy pomiarach zużycia paliwa w czasie rzeczywistym.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 51 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Polish Maritime Research
nr 10,
strony 22 - 25,
ISSN: 1233-2585 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Herdzik J., Balcerski A.: On possible lowering fuel oil consumption by differentiating loads on ship diesel engines running in parrallel.// Polish Maritime Research. -Vol. 10., iss. 3(37) (2003), s.22-25
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 117 razy