Optymalizacja sceny dla potrzeb interakcyjnej wizualizacji terenu rzeczywistego wykorzystująca klaster obliczeniowy
Abstract
Interakcyjny system Wiz3D przeznaczony do wizualizacji terenu rzeczywistego na podstawie danych pochodzących z Geograficznych Systemów Informacyjnych (GIS) wymaga dużych mocy obliczeniowych na etapie upraszczania sceny służącego płynnej generacji kolejnych kadrów animacji. W związku z tym zaplanowano realizację tego etapu przez klaster obliczeniowy. Aby osiągnąć jak najkrótszy czas wykonania należy zadbać o równomierne obciążenie poszczególnych procesorów klastera. Artykuł ten prezentuje kilka metod rozdziału danych pomiędzy procesory i przeprowadza krótką dyskusję ich wad i zalet.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne
no. 10,
pages 323 - 330,
ISSN: 1732-1166 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Lebiedź J.: Optymalizacja sceny dla potrzeb interakcyjnej wizualizacji terenu rzeczywistego wykorzystująca klaster obliczeniowy// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. 10., (2006), s.323-330
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 112 times
Recommended for you
Interakcyjna wizualizacja terenu rzeczywistego wykorzystująca klaster obliczeniowy
- D. Dalecki,
- J. Lebiedź,
- K. Mieloszyk
- + 1 authors