Abstract
W nineijszym opracowaniu zaprezentowano kluczowe aspekty jakości w projektach usługowych. Przedstawiono charakterystykę determinant jakości w percepcji członków zespołu projektowego, jak również użytkowników wyniku. Determinanty zostały zaprezentowane w podziale na dwie grupy. Pierwsza grupa dotyczy determinant wystepujących we wszystkich projektach usługowych, druga zaś - determinant jakości uwzgledniających specyfikę danego rodzaju projektu usługowego
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 34 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
pages 217 - 226,
ISSN: 1641-3466 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Percepcja jakości projektów usługowych// Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska. -., nr. 96 (2016), s.217-226
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 135 times