Percepcja jakości projektów usługowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Percepcja jakości projektów usługowych

Abstract

W nineijszym opracowaniu zaprezentowano kluczowe aspekty jakości w projektach usługowych. Przedstawiono charakterystykę determinant jakości w percepcji członków zespołu projektowego, jak również użytkowników wyniku. Determinanty zostały zaprezentowane w podziale na dwie grupy. Pierwsza grupa dotyczy determinant wystepujących we wszystkich projektach usługowych, druga zaś - determinant jakości uwzgledniających specyfikę danego rodzaju projektu usługowego

Cite as

Full text

download paper
downloaded 34 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska pages 217 - 226,
ISSN: 1641-3466
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Zieliński G.: Percepcja jakości projektów usługowych// Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska. -., nr. 96 (2016), s.217-226
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 135 times

Recommended for you

Meta Tags