Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych

Abstract

Poziom zjawisk wibroakustycznych generowanych przez pojazdy samochodowe i kolejowe do środowiska jest zależny od wielu czynników. Są nimi np.: typ/rodzaj opon i nawierzchni, opór aerodynamiczny, konstrukcja pojazdu i jego stan techniczny. Dodatkowo impulsy dźwiękowe mogą pochodzić od uderzeń opon w znajdujące się na drodze przeszkody i infrastrukturę drogową. Do infrastruktury drogowej mającej wpływ na poziom emitowanych zjawisk wibroakustycznych należy zaliczyć przejazdy kolejowo – drogowe.

Authors (4)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Międzynarodowa Konferencja Naukowa : ransport XXI Weku strony 297 - 298
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Licow R., Tomaszewski F., Polasik J., Waluś K.: Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych// Międzynarodowa Konferencja Naukowa : ransport XXI Weku/ ed. Mirosław Siergiejczyk Warszawa: Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, 2016, s.297-298
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 144 times

Recommended for you

Meta Tags