Abstract
Poziom zjawisk wibroakustycznych generowanych przez pojazdy samochodowe i kolejowe do środowiska jest zależny od wielu czynników. Są nimi np.: typ/rodzaj opon i nawierzchni, opór aerodynamiczny, konstrukcja pojazdu i jego stan techniczny. Dodatkowo impulsy dźwiękowe mogą pochodzić od uderzeń opon w znajdujące się na drodze przeszkody i infrastrukturę drogową. Do infrastruktury drogowej mającej wpływ na poziom emitowanych zjawisk wibroakustycznych należy zaliczyć przejazdy kolejowo – drogowe.
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Międzynarodowa Konferencja Naukowa : ransport XXI Weku strony 297 - 298
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Licow R., Tomaszewski F., Polasik J., Waluś K.: Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych// Międzynarodowa Konferencja Naukowa : ransport XXI Weku/ ed. Mirosław Siergiejczyk Warszawa: Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, 2016, s.297-298
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 144 times
Recommended for you
Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych
- R. Licow,
- F. Tomaszewski,
- K. J. Waluś
- + 1 authors
2016