Przedsiębiorstwo na rynku globalnej konkurencji. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Przedsiębiorstwo na rynku globalnej konkurencji.

Abstract

Autorka na tle ogólnie zarysowanej globalizacji odnosi się do zagadnienia ''wiedzy'' jako stymulatora rozwoju. W tym kontekście zwraca uwagę na nowe funkcje przedsiębiorstwa. W okresie dokonywanych zmian globalnych przedsiębiorstwo musi posiąść zdolność przystosowania się, umiejętność reagowania, podejmowania szybkiej decyzji i ''szybkiego uczenia się''. Przetrwają to przedsiębiorstwa, które potrafią zarządzać wiedzą.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Language:
Polish
Publication year:
2004
Bibliographic description:
Gulda H.: Przedsiębiorstwo na rynku globalnej konkurencji.// / : , 2004,
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 108 times

Recommended for you

Meta Tags