Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji
Abstract
Artykuł pokazuje ważną rolę działań public relations w każdym przedsiębiorstwie/organizacji, sytuując te działania w sferze zarządzania. Zysk nie jest już postrzegany jako główny cel funkcjonowania firmy, lecz jej usytuowanie w systemie społecznym i rola, jaką w tym systemie pełni. Artykuł pokazuje strategiczną funkcję działań PR, jako prac związanych nie tyle z kreowaniem wizerunku, lecz z zarządzaniem komunikacją, działań budujących dobrą reputację, wpływających na opinię publiczną w celu uzyskania poparcia dla organizacji. W artykule analizuję też rosnącą rolę informacji, jako elementu stającego się gwarantem jej powodzenia.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Organizacja i Kierowanie
ISSN: 0137-5466 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Hope E.: Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji// Organizacja i Kierowanie. -., iss. Nr 3I(137) (2009),
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 172 times