Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji

Abstrakt

Artykuł pokazuje ważną rolę działań public relations w każdym przedsiębiorstwie/organizacji, sytuując te działania w sferze zarządzania. Zysk nie jest już postrzegany jako główny cel funkcjonowania firmy, lecz jej usytuowanie w systemie społecznym i rola, jaką w tym systemie pełni. Artykuł pokazuje strategiczną funkcję działań PR, jako prac związanych nie tyle z kreowaniem wizerunku, lecz z zarządzaniem komunikacją, działań budujących dobrą reputację, wpływających na opinię publiczną w celu uzyskania poparcia dla organizacji. W artykule analizuję też rosnącą rolę informacji, jako elementu stającego się gwarantem jej powodzenia.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Organizacja i Kierowanie
ISSN: 0137-5466
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Hope E.: Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji// Organizacja i Kierowanie. -., iss. Nr 3I(137) (2009),
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 172 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi