Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji
Abstrakt
Artykuł pokazuje ważną rolę działań public relations w każdym przedsiębiorstwie/organizacji, sytuując te działania w sferze zarządzania. Zysk nie jest już postrzegany jako główny cel funkcjonowania firmy, lecz jej usytuowanie w systemie społecznym i rola, jaką w tym systemie pełni. Artykuł pokazuje strategiczną funkcję działań PR, jako prac związanych nie tyle z kreowaniem wizerunku, lecz z zarządzaniem komunikacją, działań budujących dobrą reputację, wpływających na opinię publiczną w celu uzyskania poparcia dla organizacji. W artykule analizuję też rosnącą rolę informacji, jako elementu stającego się gwarantem jej powodzenia.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Organizacja i Kierowanie
ISSN: 0137-5466 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Hope E.: Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji// Organizacja i Kierowanie. -., iss. Nr 3I(137) (2009),
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 172 razy