Public relations uczelni: kreowanie tożsamości wizualnej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Public relations uczelni: kreowanie tożsamości wizualnej

Abstract

Praca jest analizą podstawowych, najczęściej popełnianych błędów, w procesie kreowania tożsamości wizualnej przez uczelnie polskie. Praca jednocześnie podkreśla rangę umiejętnie wykreowanej i stosowanej tożsamości wizualnej jako jednego z elementów public relations.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Materiały z II Kongresu. PR. Public Relations. Rzeszów, 23-25 kwietnia, 2003 roku strony 261 - 267
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Hope E.: Public relations uczelni: kreowanie tożsamości wizualnej// Materiały z II Kongresu. PR. Public Relations. Rzeszów, 23-25 kwietnia, 2003 roku/ ed. D. Tworzydło Rzeszów: Wyższ. Szk. Inform. i Zarz., 2003, s.261-267
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 109 times

Recommended for you

Meta Tags