Abstract
Rozdział opisuje doświadczenia uzyskane przez autorów podczas pracy w projekcie MAYDAY EURO 2012. Przedstawiono główny cel projektu - stworzenie systemu umożliwiającego rozwijanie i równolegle wykonywanie usług multimedialnych w środowisku klastra obliczeniowego dużej mocy. opisano tematykę przetwarzania dużej liczby strumieni multimedialnych na komputerach dużej mocy. Następnie zaprezentowano możliwości platformy KASKADA: tworzenie i wykonywanie algorytmów analizy i usług multimedialnych oraz opartych na nich aplikacji. Następnie przedstawiono podstawowe mechanizmy umożliwiające działanie platformy, takie jak zarządzanie usługami czy alokacja zasobów klastra obliczeniowego oraz szczegóły ich projektu i implementacji. Na koniec zamieszczono wnioski i podsumowanie doświadczeń uzyskanych podczas tworzenie platformy KASKADA oraz towarzyszących jej aplikacji przetwarzania strumieni multimedialnych.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Title of issue:
- Interactive Multimedia strony 289 - 312
- Language:
- English
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Krawczyk H., Proficz J.: Real-Time Multimedia Stream data Processing in a Supercomputer Environment// Interactive Multimedia/ ed. ed. Ioannis Deliyannis Croatia: In Tech, 2012, s.289-312
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 113 times