Relacje międzyorganizacyjne w dobie Industry 4.0 - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Relacje międzyorganizacyjne w dobie Industry 4.0

Abstract

Strukturę opracowania zbudowano w odniesieniu do zagadnienia relacji międzyorganizacyjnych. Omawianą kwestię osadzono w obecnych realiach Industry 4.0. Celem monografii jest omówienie roli Industry 4.0 w budowaniu i rozwoju relacji międzyorganizacyjnych oraz w kształtowaniu ich specyfiki. W pięciu rozdziałach przedstawiono aspekty „sieciowego” powiązania różnych podmiotów i jednostek na gruncie teorii zarządzania. Opracowanie otwiera nakreślenie założeń dotyczących koncepcji Industry 4.0. Kolejny rozdział poświęcono koncepcji kapitału relacyjnego przedsiębiorstw. W nawiązaniu do tematyki rozdziału 2 w kolejnym dokonano rozwinięcia koncepcji organizacji sieciowych. W kolejnych rozdziałach (4 i 5) zaprezentowano przykłady rozwoju relacji międzyorganizacyjnych: koncepcję zaangażowania klientów biznesowych (BCE) oraz koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Authors (4)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 77 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
Language:
Polish
Publication year:
2020
Bibliographic description:
Horzela A., Salecka E., Gołąb-Andrzejak E., Tomaszuk A.: Relacje międzyorganizacyjne w dobie Industry 4.0. Gdańsk: Politechnika Gdańska, 2020.121 s. ISBN 978-83-7348-823-6
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 267 times

Recommended for you

Meta Tags