Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych

Abstract

Do początku lat 80. XX wieku przychody z tytułu sprzedaży praw telewizyjnych były podrzędnym, choć systematycznie zyskującym na znaczeniu źródłem wpływów organizacji sportowych. Od tego czasu obserwuje się dynamiczny wzrost wszystkich ważnych wskaźników związanych z realizacją transmisji telewizyjnych. W niniejszym opracowaniu Autor podejmuje się analizy podstawowych wielkości związanych z tym wzrostem, takich jak: liczba godzin przekazu, liczba potencjalnych i efektywnych odbiorców transmisji, wpływy z tytułu sprzedaży praw telewizyjnych - na przykładzie najważniejszych wielkoformatowych imprez sportowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Sport w mediach strony 510 - 529
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Zawadzki K.: Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych// Sport w mediach/ ed. Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek Warszawa: Dom Wydawniczy ELIPSA, 2013, s.510-529
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 138 times

Recommended for you

Meta Tags