Abstract
Do początku lat 80. XX wieku przychody z tytułu sprzedaży praw telewizyjnych były podrzędnym, choć systematycznie zyskującym na znaczeniu źródłem wpływów organizacji sportowych. Od tego czasu obserwuje się dynamiczny wzrost wszystkich ważnych wskaźników związanych z realizacją transmisji telewizyjnych. W niniejszym opracowaniu Autor podejmuje się analizy podstawowych wielkości związanych z tym wzrostem, takich jak: liczba godzin przekazu, liczba potencjalnych i efektywnych odbiorców transmisji, wpływy z tytułu sprzedaży praw telewizyjnych - na przykładzie najważniejszych wielkoformatowych imprez sportowych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Sport w mediach strony 510 - 529
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Zawadzki K.: Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych// Sport w mediach/ ed. Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek Warszawa: Dom Wydawniczy ELIPSA, 2013, s.510-529
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 138 times