Abstrakt
Do początku lat 80. XX wieku przychody z tytułu sprzedaży praw telewizyjnych były podrzędnym, choć systematycznie zyskującym na znaczeniu źródłem wpływów organizacji sportowych. Od tego czasu obserwuje się dynamiczny wzrost wszystkich ważnych wskaźników związanych z realizacją transmisji telewizyjnych. W niniejszym opracowaniu Autor podejmuje się analizy podstawowych wielkości związanych z tym wzrostem, takich jak: liczba godzin przekazu, liczba potencjalnych i efektywnych odbiorców transmisji, wpływy z tytułu sprzedaży praw telewizyjnych - na przykładzie najważniejszych wielkoformatowych imprez sportowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Sport w mediach strony 510 - 529
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Zawadzki K.: Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych// Sport w mediach/ ed. Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek Warszawa: Dom Wydawniczy ELIPSA, 2013, s.510-529
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 138 razy