Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych

Abstrakt

Do początku lat 80. XX wieku przychody z tytułu sprzedaży praw telewizyjnych były podrzędnym, choć systematycznie zyskującym na znaczeniu źródłem wpływów organizacji sportowych. Od tego czasu obserwuje się dynamiczny wzrost wszystkich ważnych wskaźników związanych z realizacją transmisji telewizyjnych. W niniejszym opracowaniu Autor podejmuje się analizy podstawowych wielkości związanych z tym wzrostem, takich jak: liczba godzin przekazu, liczba potencjalnych i efektywnych odbiorców transmisji, wpływy z tytułu sprzedaży praw telewizyjnych - na przykładzie najważniejszych wielkoformatowych imprez sportowych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Sport w mediach strony 510 - 529
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Zawadzki K.: Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych// Sport w mediach/ ed. Marta Jarosz, Piotr Drzewiecki, Paweł Płatek Warszawa: Dom Wydawniczy ELIPSA, 2013, s.510-529
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 138 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi