Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003 - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003

Abstract

artykuł przedstawia analizę podstawy konkurencyjności polskiego eksportu artykułów przemysłowych na rynku unii europejskiej w latach 1995-2003. autorka przy użyciu macierzy konkurencyjności k. aigingera starała się odpowiedzieć na pytanie, co (niska cena czy wysoka jakość)decydowało o zanotowanej przez polskę wielkości wywozu wyrobów przemysłowych na unijnym rynku w analizowanym okresie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Integracja a globalizacja : materiały konferencyjne strony 63 - 72
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Olczyk M.: Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003// Integracja a globalizacja : materiały konferencyjne/ ed. red. nauk. Jan Rymarczyk, Wawrzyniec Michalczyk ; Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych. Tom 2. Wrocław: Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2006, s.63-72
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 101 times

Recommended for you

Meta Tags