Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003
Abstract
artykuł przedstawia analizę podstawy konkurencyjności polskiego eksportu artykułów przemysłowych na rynku unii europejskiej w latach 1995-2003. autorka przy użyciu macierzy konkurencyjności k. aigingera starała się odpowiedzieć na pytanie, co (niska cena czy wysoka jakość)decydowało o zanotowanej przez polskę wielkości wywozu wyrobów przemysłowych na unijnym rynku w analizowanym okresie.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Integracja a globalizacja : materiały konferencyjne strony 63 - 72
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Olczyk M.: Strategia zwiekszania polskiego eksportu artykułów przemysłowych na unijnym rynku w latach 1995-2003// Integracja a globalizacja : materiały konferencyjne/ ed. red. nauk. Jan Rymarczyk, Wawrzyniec Michalczyk ; Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych. Tom 2. Wrocław: Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2006, s.63-72
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 101 times