Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych

Abstract

Rozdział przedstawia wybrane ramy teoretyczne strategii internacjonalizacji MSP oraz wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych z ich wykorzystaniem. Mimo, że wyniki badań prowadzą do różnych wniosków, to niemal wszystkie wskazują na przyspieszoną adaptację MSP do działania w warunkach globalizacji, polegającą min. na dywersyfikacji wykorzystywanych przez nie strategii.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw, MIKROFIRMA 2007, Szczecin, 14-17 maja 2007 : III ogólnopolska konferencja naukowa / org. Katedra Finansów Przedsiębiorstwa Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. strony 34 - 38
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Daszkiewicz N.: Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych// Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw, MIKROFIRMA 2007, Szczecin, 14-17 maja 2007 : III ogólnopolska konferencja naukowa / org. Katedra Finansów Przedsiębiorstwa Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego./ Warszawa: Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle, 2007, s.34-38
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 51 times

Recommended for you

Meta Tags