Struktury wsparcia a efektywność w środowisku e-learningowym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Struktury wsparcia a efektywność w środowisku e-learningowym

Abstract

Narzędzia wykorzystywane do realizowania zajęć w środowisku e-learningowym oferują afordancje umożliwiające wprowadzenie zróżnicowanych struktur wsparcia zapewnianych zarówno przez stronę kursu, materiały edukacyjne, nauczyciela, jak i pochodzących od studentów, zwiększając tym samym efektywność nauczania. Przemyślany układ i kształt zasobów, ich wizualizacja, zintegrowanie tekstu z zadaniami refleksyjnymi oraz pozwalającymi uczącemu się na samoocenę, linearne i nielinearne ścieżki edukacyjne, zadania stymulujące zróżnicowane formy komunikacji oraz interakcji są czynnikami motywującym kursanta do zwiększonej aktywności i intensywniejszej pracy w wirtualnej klasie. Przyjazne konstruktywistyczne środowisko e-learningowe, w którego centrum jest uczący się, stwarza lepsze warunki do kształcenia umiejętności refleksyjnego, analitycznego i krytycznego myślenia oraz do samodzielnego zdobywania wiedzy przez całe życie.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 40 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
e-mentor pages 34 - 39,
ISSN: 1731-6758
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Mokwa-Tarnowska I.: Struktury wsparcia a efektywność w środowisku e-learningowym// e-mentor. -., iss. 2(54) (2014), s.34-39
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 104 times

Recommended for you

Meta Tags