Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogic - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogic

Abstract

Artykuł poświęcono sieciowemu kreowaniu wartości współczesnych przedsiębiorstw, w tym wartości kluczowego aktywa niematerialnego, jakim jest marka. Autorka przedstawia istotę procesu kreowania wartości we współczesnej gospodarce oraz porusza aspekty konfiguracji sprawnej sieci opartej na kapitale relacji i idei S-DLogic w kontekście gospodarki sieciowej. Zwraca szczególną uwagę na współkreację znaczeń w ramach celowo skonfigurowanej sieci interakcji i integracji zasobów, a także na transfer znaczeń, kluczowy dla tworzenia wartości. Artykuł stanowi syntezę wiedzy dotyczącą procesu sieciowego kreowania wartości, a także teoretyczne uzasadnienie dla dalszych badań nad determinantami identyfikacji konsumenta z marką w gospodarce sieciowej.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 42 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Marketing i Zarządzanie pages 96 - 106,
ISSN: 2450-775X
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Kucharska W.: Transfer znaczeń a kreowanie wartości marki w gospodarce sieciowej w aspekcie S-DLogic// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. 875,41, t. 2 (2015), s.96-106
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 105 times

Recommended for you

Meta Tags