Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych

Abstract

W niniejszym rozdziale została omówiona koncepcja innowacji przełomowej, stworzona przez C. M. Christensena. Prezentowana koncepcja wpisuje się w szkołę prostych reguł zarządzania strategicznego, a jej podstawowym założeniem jest unikanie konkurencji poprzez oferowanie produktów o odmiennej hierarchii parametrów od tych, które cenią aktualni odbiorcy na rynku. Wychwytywanie szans na innowację w koncepcji innowacji przełomowej polega na umiejętnym identyfikowaniu przeszkód ograniczających konsumpcję, przypadków nadmiernej obsługi oraz zadań do wykonania przez potencjalnych klientów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Planowanie i rozwój nowych produktów: aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe strony 71 - 93
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Lis A.: Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych// W : Planowanie i rozwój nowych produktów: aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe/ ed. Marek Wirkus, Anna M. Lis Warszawa: CeDeWu, 2015, s.71-93
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 72 times

Recommended for you

Meta Tags