Abstrakt
W niniejszym rozdziale została omówiona koncepcja innowacji przełomowej, stworzona przez C. M. Christensena. Prezentowana koncepcja wpisuje się w szkołę prostych reguł zarządzania strategicznego, a jej podstawowym założeniem jest unikanie konkurencji poprzez oferowanie produktów o odmiennej hierarchii parametrów od tych, które cenią aktualni odbiorcy na rynku. Wychwytywanie szans na innowację w koncepcji innowacji przełomowej polega na umiejętnym identyfikowaniu przeszkód ograniczających konsumpcję, przypadków nadmiernej obsługi oraz zadań do wykonania przez potencjalnych klientów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Planowanie i rozwój nowych produktów: aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe strony 71 - 93
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Lis A.: Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych// W : Planowanie i rozwój nowych produktów: aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe/ ed. Marek Wirkus, Anna M. Lis Warszawa: CeDeWu, 2015, s.71-93
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 102 razy