Abstract
Choć obiekty handlowe na stałe wpisały się w krajobraz polskich miast, to ich rozwój przestrzenny może sprawiać wrażenie chaotyczności i braku podejścia systemowego. Mimo to możliwe jest wyodrębnienie tendencji rozwoju tej formy handlu. Ważnym aspektem ich lokalizacji są uwarunkowania planistyczne, w tym prawne, zapotrzebowanie na powierzchnię oraz ich obszar oddziaływania. Z kolei z punktu widzenia miasta istotny jest ich wpływ m. in. sąsiadujące tereny, sieć handlu detalicznego oraz infrastrukturę transportową.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Strategie inwestowania w nieruchomości strony 106 - 116
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Ledwoń S.: Współczesne obiekty handlowe a rynek nieruchomości// Strategie inwestowania w nieruchomości/ ed. pod red. Krystyny Dziworskiej, Toma G. Geurtsa, Piotra Lorensa. Warszawa: Urbanista, 2007, s.106-116
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 92 times