Abstrakt
Choć obiekty handlowe na stałe wpisały się w krajobraz polskich miast, to ich rozwój przestrzenny może sprawiać wrażenie chaotyczności i braku podejścia systemowego. Mimo to możliwe jest wyodrębnienie tendencji rozwoju tej formy handlu. Ważnym aspektem ich lokalizacji są uwarunkowania planistyczne, w tym prawne, zapotrzebowanie na powierzchnię oraz ich obszar oddziaływania. Z kolei z punktu widzenia miasta istotny jest ich wpływ m. in. sąsiadujące tereny, sieć handlu detalicznego oraz infrastrukturę transportową.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Strategie inwestowania w nieruchomości strony 106 - 116
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Ledwoń S.: Współczesne obiekty handlowe a rynek nieruchomości// Strategie inwestowania w nieruchomości/ ed. pod red. Krystyny Dziworskiej, Toma G. Geurtsa, Piotra Lorensa. Warszawa: Urbanista, 2007, s.106-116
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 92 razy