Abstract
W artykule poruszono kluczowe kwestie związane z rynkową koncepcją marketingu relacji w kontekście Customer Relationship Management. Właściwe stosowanie odpowiednio dobranego systemu CRM ukazano jako metodę uzyskiwania przewagi konkurencyjnej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing
no. Nr 272,
pages 145 - 150,
ISSN: 1234-3706 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -Vol. Nr 272., nr. Zesz. 17, nr 2 (2010), s.145-150
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 100 times