Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie.

Abstract

Prezentowana jest koncepcja marketingu relacji i sposób jej implikacji w polskiej firmie usługowej PBP ''Orbis''. W pierwszej części przedstawiana jest istota marketingu relacji (sposób definiowania tego pojęcia, specyfika koncepcji, proces kształtowania lojalnego klienta). W drugiej części ukazano tworzenie relacji z klientem instytucjonalnym w PBP ''Orbis''. Trzecia część dotyczy kształtowania wcześniej nawiązanych relacji z klientem, nawiązuje więc do budowania relacji wyższego stopnia. Artykuł kończy się podsumowaniem.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie.// . -., (2003), s.0-0
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 158 times

Recommended for you

Meta Tags