Abstract
Prezentowana jest koncepcja marketingu relacji i sposób jej implikacji w polskiej firmie usługowej PBP ''Orbis''. W pierwszej części przedstawiana jest istota marketingu relacji (sposób definiowania tego pojęcia, specyfika koncepcji, proces kształtowania lojalnego klienta). W drugiej części ukazano tworzenie relacji z klientem instytucjonalnym w PBP ''Orbis''. Trzecia część dotyczy kształtowania wcześniej nawiązanych relacji z klientem, nawiązuje więc do budowania relacji wyższego stopnia. Artykuł kończy się podsumowaniem.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie.// . -., (2003), s.0-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 156 times