Zarządzanie roszczeniami w przedsiębiorstwie budowlanym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zarządzanie roszczeniami w przedsiębiorstwie budowlanym

Abstract

zaprezentowano kluczowe zagadnienia zarządzania roszcze-niami (ang. Claim Management) w przedsiębiorstwie budowlanym. Zaprezentowano dobre praktyki zarządzania roszczeniami zidentyfikowanymi w przedsiębiorstwie budowlanym. Przedsta-wiono warunki pojawienia się szansy lub wystąpienia błędu oraz ich następstw i zaplanowanego promującego lub eliminującego toku postępowania. Przedstawiono kon-cepcje algorytmu tych działań do adaptacji na potrzeby softwarowe. Omówiono przykła-dowe zastosowanie dwóch metod analizy FMEA oraz DMAIC w oparciu, o które można dokonać identyfikacji, definiowania oraz zapobiegania powstawaniu roszczeń lub wykorzystania szansy do osiągnięcia sukcesu. Przedstawiono również wyniki zastosowania tych analiz w badanym przedsiębiorstwie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie strony 538 - 546
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Wirkus M., Trzciński R.: Zarządzanie roszczeniami w przedsiębiorstwie budowlanym// Komputerowo zintegrowane zarządzanie/ ed. ed. Ryszard Knosala Opole: Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2011, s.538-546
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 150 times

Recommended for you

Meta Tags