Zarządzanie roszczeniami w przedsiębiorstwie budowlanym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zarządzanie roszczeniami w przedsiębiorstwie budowlanym

Abstrakt

zaprezentowano kluczowe zagadnienia zarządzania roszcze-niami (ang. Claim Management) w przedsiębiorstwie budowlanym. Zaprezentowano dobre praktyki zarządzania roszczeniami zidentyfikowanymi w przedsiębiorstwie budowlanym. Przedsta-wiono warunki pojawienia się szansy lub wystąpienia błędu oraz ich następstw i zaplanowanego promującego lub eliminującego toku postępowania. Przedstawiono kon-cepcje algorytmu tych działań do adaptacji na potrzeby softwarowe. Omówiono przykła-dowe zastosowanie dwóch metod analizy FMEA oraz DMAIC w oparciu, o które można dokonać identyfikacji, definiowania oraz zapobiegania powstawaniu roszczeń lub wykorzystania szansy do osiągnięcia sukcesu. Przedstawiono również wyniki zastosowania tych analiz w badanym przedsiębiorstwie.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie strony 538 - 546
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Wirkus M., Trzciński R.: Zarządzanie roszczeniami w przedsiębiorstwie budowlanym// Komputerowo zintegrowane zarządzanie/ ed. ed. Ryszard Knosala Opole: Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2011, s.538-546
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 110 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi