Abstrakt
zaprezentowano kluczowe zagadnienia zarządzania roszcze-niami (ang. Claim Management) w przedsiębiorstwie budowlanym. Zaprezentowano dobre praktyki zarządzania roszczeniami zidentyfikowanymi w przedsiębiorstwie budowlanym. Przedsta-wiono warunki pojawienia się szansy lub wystąpienia błędu oraz ich następstw i zaplanowanego promującego lub eliminującego toku postępowania. Przedstawiono kon-cepcje algorytmu tych działań do adaptacji na potrzeby softwarowe. Omówiono przykła-dowe zastosowanie dwóch metod analizy FMEA oraz DMAIC w oparciu, o które można dokonać identyfikacji, definiowania oraz zapobiegania powstawaniu roszczeń lub wykorzystania szansy do osiągnięcia sukcesu. Przedstawiono również wyniki zastosowania tych analiz w badanym przedsiębiorstwie.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Komputerowo zintegrowane zarządzanie strony 538 - 546
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Wirkus M., Trzciński R.: Zarządzanie roszczeniami w przedsiębiorstwie budowlanym// Komputerowo zintegrowane zarządzanie/ ed. ed. Ryszard Knosala Opole: Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2011, s.538-546
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 150 razy