Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach

Abstrakt

Artykuł przedstawia przegląd różnego rodzaju strategii zarządzania wiedzą.Jak powszechnie wiadomo, charakterystyka firmy (np. jej wielkość) wpływa na tworzoną i realizowaną w danym przedsiębiorstwie strategię. Należy więc założyć, że charakterystyka ta będzie również wpływała na wybór strategii zarządzania wiedzą, która będzie realizowana w danej firmie. Inne podejście do strategii zarządzania wiedzą będzie potrzebne w małej czy średniej firmie, a zupełnie inne w firmie dużej. W niniejszym artykule omówiono charakterystykę firm ze względu na ich wielkość oraz zaproponowano różnego rodzaju strategie zarządzania wiedzą uwzględniające właśnie tę charakterystykę.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK strony 765 - 772,
ISSN: 1231-7853
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Zięba M.: Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach// MARKETING I RYNEK. -., nr. 9 (2015), s.765-772
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 127 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi