Abstrakt
Artykuł przedstawia przegląd różnego rodzaju strategii zarządzania wiedzą.Jak powszechnie wiadomo, charakterystyka firmy (np. jej wielkość) wpływa na tworzoną i realizowaną w danym przedsiębiorstwie strategię. Należy więc założyć, że charakterystyka ta będzie również wpływała na wybór strategii zarządzania wiedzą, która będzie realizowana w danej firmie. Inne podejście do strategii zarządzania wiedzą będzie potrzebne w małej czy średniej firmie, a zupełnie inne w firmie dużej. W niniejszym artykule omówiono charakterystykę firm ze względu na ich wielkość oraz zaproponowano różnego rodzaju strategie zarządzania wiedzą uwzględniające właśnie tę charakterystykę.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
strony 765 - 772,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Zięba M.: Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach// MARKETING I RYNEK. -., nr. 9 (2015), s.765-772
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 127 razy