Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach

Abstract

Artykuł przedstawia przegląd różnego rodzaju strategii zarządzania wiedzą.Jak powszechnie wiadomo, charakterystyka firmy (np. jej wielkość) wpływa na tworzoną i realizowaną w danym przedsiębiorstwie strategię. Należy więc założyć, że charakterystyka ta będzie również wpływała na wybór strategii zarządzania wiedzą, która będzie realizowana w danej firmie. Inne podejście do strategii zarządzania wiedzą będzie potrzebne w małej czy średniej firmie, a zupełnie inne w firmie dużej. W niniejszym artykule omówiono charakterystykę firm ze względu na ich wielkość oraz zaproponowano różnego rodzaju strategie zarządzania wiedzą uwzględniające właśnie tę charakterystykę.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 765 - 772,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Zięba M.: Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach// MARKETING I RYNEK. -., nr. 9 (2015), s.765-772
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 127 times

Recommended for you

Meta Tags