Abstract
Artykuł przedstawia przegląd różnego rodzaju strategii zarządzania wiedzą.Jak powszechnie wiadomo, charakterystyka firmy (np. jej wielkość) wpływa na tworzoną i realizowaną w danym przedsiębiorstwie strategię. Należy więc założyć, że charakterystyka ta będzie również wpływała na wybór strategii zarządzania wiedzą, która będzie realizowana w danej firmie. Inne podejście do strategii zarządzania wiedzą będzie potrzebne w małej czy średniej firmie, a zupełnie inne w firmie dużej. W niniejszym artykule omówiono charakterystykę firm ze względu na ich wielkość oraz zaproponowano różnego rodzaju strategie zarządzania wiedzą uwzględniające właśnie tę charakterystykę.
Author (1)
Cite as
export:
Loading...
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
MARKETING I RYNEK
pages 765 - 772,
ISSN: 1231-7853 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Zięba M.: Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach// MARKETING I RYNEK. -., nr. 9 (2015), s.765-772
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 135 times