Regionalizacja a strategie ponadgraniczne - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Regionalizacja a strategie ponadgraniczne

Abstract

Celem pracy jest ukazanie wpływu procesów regionalizacji na biznes międzynarodo-wy, ze szczególnym uwzględnieniem strategii ponadgranicznych. Rozważania podzielone są na 4 części. W pierwszej prezentowana jest istota procesu regionalizacji. W kolejnej części pracy scharakteryzowano przemiany strategii realizowanych przez korporacje transnarodowe, dokonywane pod wpływem procesów regionalizacji. W punkcie trzecim przedstawiono stu-dium przypadku - globalno-regionalną strategię firmy Hyundai. Wnioski z rozważań zawarto w podsumowaniu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Regionalizacja globalizacji. T. 2 strony 226 - 237
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Rozkwitalska M.: Regionalizacja a strategie ponadgraniczne// Regionalizacja globalizacji. T. 2/ ed. red. nauk. Jan Rymarczyk, Bogusława Drelich-Skulska, Wawrzyniec Michalczyk ; Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych. Wrocław: Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2008, s.226-237
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 476 times

Recommended for you

Meta Tags