Abstract
W tekście autorzy przedstawiają wyniki badań czynników wpływających na dokonywanie zakupów w sprzedaży detalicznej przez Internet. Nacisk położono na czynniki wzmagające lub obniżające chęć dokonywania zakupów, szczególnie ponownych. Badaniu poddano rolę komunikacji pomiędzy sprzedawcami i nabywcami, podejmowanych czynności przed- i posprzedażnych jako przeciwstawnych dla strategii obniżania ceny.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Studia i Materiały "Miscellanea Oeconomicae"
pages 153 - 161,
ISSN: 2081-2345 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Wachowicz J., Drygas P.: Źródła motywacji zakupowych w polskim handlu internetowym// Studia i Materiały "Miscellanea Oeconomicae". -., (2009), s.153-161
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 126 times
Recommended for you
To i-vote or not to i-vote: Drivers and barriers to the implementation of internet voting
- N. Licht,
- D. Duenas Cid,
- I. Krivonosova
- + 2 authors
2021