Abstrakt
W tekście autorzy przedstawiają wyniki badań czynników wpływających na dokonywanie zakupów w sprzedaży detalicznej przez Internet. Nacisk położono na czynniki wzmagające lub obniżające chęć dokonywania zakupów, szczególnie ponownych. Badaniu poddano rolę komunikacji pomiędzy sprzedawcami i nabywcami, podejmowanych czynności przed- i posprzedażnych jako przeciwstawnych dla strategii obniżania ceny.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Studia i Materiały "Miscellanea Oeconomicae"
strony 153 - 161,
ISSN: 2081-2345 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Wachowicz J., Drygas P.: Źródła motywacji zakupowych w polskim handlu internetowym// Studia i Materiały "Miscellanea Oeconomicae". -., (2009), s.153-161
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 126 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
To i-vote or not to i-vote: Drivers and barriers to the implementation of internet voting
- N. Licht,
- D. Duenas Cid,
- I. Krivonosova
- + 2 autorów
2021