Katarzyna Stankiewicz - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 64

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2008
  • Wiarygodność i zaufanie jako fundamenty budowania relacji w e-biznesie
    Publikacja

    Internet będący dla niektórych synonimem nowoczesności, dla innych jego użytkowników stał się codziennym narzędziem pracy, służącym do poszukiwania informacji o potencjalnych parterach biznesowych oraz komunikowania się z nimi. Z tego powodu odpowiedź na pytanie jak oceniana jest wiarygodność informacji internetowej, oraz jakim modyfikacjom podlega komunikacja zapośredniczona przez komputer (computer mediated communication) w porównaniu...

Rok 2007
Rok 2006
  • Osobowość internauty
    Publikacja

    - Rok 2006

    Arytukuł przedstawia wyniki badań dotyczacych zalezności pomiędzy cechami osobowości internatów a korzystaniem z Internetu i jego ocena jako źródła informacji.

  • Rozwój globalnej sieci internetowej a ocena informacji z niej pochodzacej
    Publikacja

    - Rok 2006

    Artykuł przedstawia wyniki badań oceny wiarygodności informacji napływajacej z Internetu, prasy, radia i telewizji w ocenie Internautów o kompetencjach specjalistycznych oraz o kompetencjach uzytkowników. Przedstawione wyniki sugeryja różnice w ocenie wiarygodnoęci w zalezności od źródła pochodzneia informacji oraz kompetencji Interneuty

  • Trust Models for Community- Aware Identity Managment. [....]
    Publikacja

    - Rok 2006

    Artykuł przedstawia możliwości budowania zaufania pomiędzy członkami społecznych sieci współpracujacych w Internecie. Przedstawiono system informatyczne wykorzystującyna współczesą wiedzę z zakresu psychologi społecznej, umozliwiajacy tworzenie sieci społecznych w internecie.

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2004
  • Anonimowość w komunikacji internetowej.
    Publikacja

    - Rok 2004

    Artykuł porusza problem anonimowości w Internecie, a szczegóolnie jej wpływ na komunikacje interpersonalną prowadzoną za pomoca sieci internetowej. Wskazane i przedyskutowane zostały zarówno pozytywne jak i negatywne konsekwencje poczucia anonimowości przez uzytkowników, zarówno w obszarze interpersonalnym jak i społecznym.

  • Internet jako źródło informacji w opinii uzytkowników.
    Publikacja

    - Rok 2004

    Artykuł przedstawia wyniki badań dotyczących sposobu wykorzystywania Internetu przez użytkowników - studentów . W badaniu zwrócono uwagę zarówno na ilościowe jak i jakościowe parametry wykorzystywania Sieci, a także na dokonywaną przez badanych, ocenę jakości pozyskiwanych w ten sposób informacji w porównaniu do innych źródeł.

  • Wpływ internetu na percepcję wiarygodności informacji.
    Publikacja

    - Rok 2004

    Dzięki szybkiemu rozwojowi technologicznemu Internet jest powszechnie dostępny i stał się obok prasy, radia i telewizji, nowym medium komunikacji masowej, postrzeganym przez użytkowników jako nowe, atrakcyjne źródło pozyskiwania informacji.Z dotychczasowych, klasycznych badań wynika bezpośrednia zależność między oceną źródła informacji a percepcją jej wiarygodności. Najnowsze badania, dotyczące komunikacji przy użyciu sieci komputerowych,...

Rok 2003
Rok 2002

wyświetlono 2939 razy